Začínáme vydělávat

Začínáme vydělávat na úklidovém portálu

Zde najdou nápovědu ti, kteří chtějí začít vydělávat prostřednictvím Úklidového portálu a stát se Partnery Vyluxuj.cz i aktivní Partneři, kteří již jeho prostřednictvím vydělávají a rádi by ještě zlepšili svůj výsledek.

Funkce Úklidového portálu, o kterých potřebujete vědět:

  • Registrace a přijímání zakázek na úklid je pro všechny uživatele zdarma
  • Cenu za hodinu Vaší práce si volíte Vy
  • Hodnocení Vašeho úklidu provádí výhradně klienti, u kterých jste úklid provedli
  • O tom, jak daleko za prací bude docházet rozhodujete Vy
  • Kdy budete pracovat a kdy si uděláte volno rozhodujete Vy
  • Vše ovládáte pomocí chytrého telefonu, tabletu, počítače
  • Vyluxuj Vám zprostředkuje nabídky práce ve Vašem okolí
  • Nové poptávky po úklidu můžete libovolně přijímat i odmítat

Za Vaši dobře odvedenou práci dostanete vždy zaplaceno, klienti hradí cenu úklidu předem.

Klient může zakázky rušit nejdéle 48 hodin před úklidem. Nestane se Vám, že Vám klient zruší zakázku na poslední chvíli a Vy budete bez peněz.

Váš výdělek závisí jen na Vás.

1. Registrace a vytvoření profilu

Registrace je opravdu snadná. Postačí Vám pro ni chytrý telefon, tablet, nebo stolní počítač a maximálně 3 minuty. Vašeho času. Ihned poté můžete začít přijímat zakázaky na úklid domácností, úklid kanceláří, nebo úklid bytových domů. Ještě ten samý den po registraci.

Během registrace vytvoříte svůj vlastní profil, na základě kterého se budou Vaši zákazníci rozhodovat, zda si od Vás úklid objednají. Ve svém profilu určíte jak daleko od Vašeho bydliště, místa výkonu hlavního zaměstnání, nebo jiné adresy chcete úklid provádět (můžete uvést až 3 adresy). Vzdálenost místa úklidu si jednoduše zvolíte sami v kilometrech.

A co je důležité – sami si nastavíte cenu za hodinu úklidu.

Pokud se něco změní, snadno aktualizujete svůj profil.

TIP na závěr: Vložte si na profil osobní fotografii „pasového“ formátu. Dbejte na to, abyste na fotografii byli upravení. Dobrý dojem Vám zvýší šance získat zakázku. Nemusíte přijmout všechny zakázky. Přijmete jen ty, které Vám budou nejvíce vyhovovat.

2. Poptávka po úklidu

Ve Vašem profilu se budou zobrazovat poptávky klientů. U poptávek uvidíte datum, čas a adresu úklidu, jméno klienta se zobrazí před započetím úklidu. Pokud si Vás klient zvolí jako preferovanou osobu na úklid, zobrazí se poptávka po určitou dobu jen Vám a o zakázce budete informováni e-mailem. Po uplynutí určité doby se však zakázka nabídne i dalším dostupným uživatelům splňujícím klientova kritéria. Kontrolujte tedy občas Váš profil, aby Vám neutekla ani poptávka, kterou jiní přeferovaní Partneři nestihli přijmout včas.

Minimální délka úklidu, kterou může klient objednat, je 2,5 hodiny.

Přijetí poptávky po úklidu provedete jednoduše stisknutím tlačítka „přijmout“. Vaše přijaté zakázky si kdykoli můžete prohlédnout ve Vašem profilu, kam se přihlásíte svým e-mailem a heslem.

Úklid vícero uklízečkami a uklízeči naráz

Potřebuje-li klient uklidit nemovitost tak velkou, že na úklid je potřeba 6 a více hodin, může si objednat více paní na úklid naráz. Nemusíte se však obávat, na každou jednotlivou objednanou paní na úklid připadnou vždy minimálně 3 hodiny úklidu. Všechny paní na úklid budou pracovat za cenu té nejdražší.

TIP 1 na závěr: Klienti mají možnost vybírat paní a pány na úklid dle hodnocení. Snažte se proto dosáhnout co nejlepšího hodnocení. Bude Vám chodit více poptávek po úklidu. Jste-li na Vyluxuj.cz noví, začněte raději s nižší cenou a nasbírejte dobré reference.

TIP 2 na závěr: Nastavte svoji dostupnost na více hodin, než chcete skutečně odpracovat. Zvýšíte tak počet poptávek na úklid, ze kterých si budete moci vybírat. Příklad: Paní Hana chce uklízet 6 hodin týdně a chce pracovat během pondělí, nebo úterý. V pondělí má volno celý den a v úterý dopoledne. Doporučujeme nabídnout v pondělí od 8:00 do 22:00 a v úterý od 8:00 do 12:00.

3. Storno

Zákazníci si cení zejména spolehlivosti pánů a paní na úklid.

Než přijmete poptávku na úklid, důkladně si promyslete, zda se nevyskytlo ve Vašem časovém harmonogramu nečo, co by Vám mohlo zabránit úklid provést. Jakmile úklid přijmete, již není možné jej stornovat s výjimkouma případů, kdy doložíte pracovní neschopnost potvrzením od lékaře na formuláři „Rozhodnutí o dočasné pracovní neschopnosti“. Bez vložení kopie rouhodnutí lékaře o pracovní neschopnosti Vám může v případě zrušení úklidu Úklidový portál Vyluxuj.cz zablokovat profil a nezískáte žádné další zakázky na úklid.

TIP na závěr: Pokud se Vám přece jen stane, že na úklid nebudete moci přijít a nebude to z důvodu nemoci, stornujte ve svém profilu úklid co nejdříve. Minimalizujete tím riziko, že Vám Úklidový portál zablokuje profil jednou pro vždy.

4. Provedení úklidu

Příchod – čistě oblečeni a upraveni, můžete si přinést věci na převlečení a u klienta se převléct. Po příchodu ke klientovi a přihlášení k Vašemu profilu na telefonu, tabletu, nebo počítači označte příchod a zahájení úklidu. Po dokončení úklidu označíte úklid jako dokončený. Před odchodem můžete s klientem sjednat termín dalšího úklidu.

Po provedení úklidu Vám zákazník vloží hodnocení od 1 do 5, přičemž 5 je nejlepší hodnocení. Může také vložit komentář, kterým své hodnocení odůvodní. Hodnocení i komentáře se budou zobrazovat klientům při výběru paní na úklid.

Nedivte se, pokud se Vás na úklid před nemovitostí zákazníka sejde víc. Pro úklid většího rozsahu má klient možnost objednat více pánů a paní na úklid naráz.

TIP na závěr: Klienti se rozhodují jak podle kvality odvedeného práce, tak podle Vašeho přístupu ke klientům. Dobře uklízet a špatně se chovat, nebo se skvěle chovat, ale špatně uklízet Vám dobré hodnocení nezajistí. Nejlepší hodnocení mají takoví pánové a paní na úklid, kteří vynikají jak v kvalitě úklidu, tak ve skvělém přístupu ke klientovi.

Pamatujte – není důležité, co vy považujete za dobrý úklid. Je důležité, jak si představuje dobrý úklid Váš klient a to je vhodné dodržovat.

5. Výplata odměny

Výplatu odměny Vám vyplatí Vyluxuj.cz ihned, jakmile klient vloží hodnocení, nebo mu uplyne marná lhůta pro vložení hodnocení úklidu, která trvá 24 hodin.

Poté, co dojde k vložení hodnocení a nebo marnému uplynutí lhůty pro hodnocení úklidu, převedeme Vám peníze na Váš bankovní účet. Peníze jsou na Vašem bankovním účtu zpravidla do druhého dne od vložení hodnocení.

TIP na závěr: Abyste dostali peníze co nejdříve, požádejte klienta před odchodem o vložení hodnocení úklidu.

6. Dotazy – chat s portálem

Pokud máte dotazy, se kterými si ani po přečtení tohoto manuálu neumíte poradit, můžete nám ve Vašem profilu napsat na chat s Úklidovým portálem. Váš dotaz zodpovíme ihned poté, co zodpovíme všechny předchozí dotazy.

7. Všeobecné obchodní podmínky

Provoz úklidového portálu se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami. Jejich aktuální znění je vždy dostupné na internetových stránkách Úklidového portálu.